fbpx

Definitii si Termeni

PayDeal.ro – este proprietatea a RVS Estival SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Mangalia, Strada Plopilor  nr. 4A, bloc B4 Scara A, Etaj 1, Apartament 5 avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/2439/2018, cod unic de inregistrare RO 39827845.

Utilizator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani pentru a achizitiona toate produsele, mai putin alcool unde varsta minimia este de 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Cont – partea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului efecturea de Comenzii si care contine informatii despre Utilizator si istoricul acestuia in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste. cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web fashiondays.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului,  intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Portofel (wallet) – Paydeal.ro pune la dispozitia utilizatorilor site-ului care detin un cont, un portofel virtual care poate fi creditat in urma unor campanii. Suma disponibila in portofel poate fi folosita doar in cadrul site-ul si nu se poate cheltui mai mult decat 15% din valoarea totala a cosului de cumparaturi. Procentul maxim care poate fi folosit poate varia in functie de campanie. Site-ul poate schimba oricand regulamentul si procentul maxim din portofel fara a anunta in prealabil. Creditul disponibil in portofel se poate folosi doar in cadrul site-ului Paydeal.ro si nu se poate valorifica sau restitui in alte moduri.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv  Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – punerea in vanzare a unor bunuri la un pret redus pe o perioada limitata de timp, avand un stoc limitat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
•    Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Utilizatorului sa adauge Bunuri pe care doreste sa le achizitioneze.

Mesaje Promotionale – metoda de informare, transmis pe toatecanalele electronice, continand informatii tematice, cu privire la toata gama de produse din portofoliu.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Paydeal.ro.

“Pret neabonat”  este un pret de vanzare al Bunului pentru utilizatorii care nu detin un abonament PayDeal.

“Pret abonat”  este un pret de vanzare al Bunului pentru utilizatorii care detin un abonament PayDeal lunar sau anual.

Abonament PayDeal –  este un serviciu pe baza de subscriptie platita lunara sau anuala, care ofera acces Utilizatorlui la reduceri de pana la 45% la toata gama de produse.  Abonamentul este recurent, motiv pentru care prin subscripție, acesta se reînnoiește lunar sau anual (in functie de tipul de subscriptie aleasa) până la o notificare expresă contrară, clientul putând să renunțe la abonament prin accesare secțiunii Abonament din contul de membru Paydeal.

Abonamentul lunar este taxat cu 24 lei/luna si cel anual cu 240 lei/an, beneficiind de 2 luni gratuite.

In caz de anularea abonamentului, contravaluarea nu se ramburseaza.

Incheierea contractului si livrarea de produse

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Utilizator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic sau telefonic.
2.3. Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. nu avem obligația de a vă livra comanda în cazul în care furnizorii noștri nu livrează stocul corect sau la timp, în ciuda faptului că, în ceea ce ne priveşte, am respectat practica adecvată de efectuare a comenzilor (corespunzătoarei tranzacției de
cumpărare). Pentru ca această excepție să fie aplicabilă, trebuie să nu fim responsabili din punct de vedere legal pentru indisponibilitatea produselor și trebuie să vă fi informat despre această situație fără întârzieri nejustificate. De asemenea, trebuie să nu ne fi asumat riscul de achiziție în legătură cu produsele comandate.Vom rambursa orice plăţi efectuate de dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate.

2.4. Sunteți responsabil de datele furnizate atunci când vă înregistraţi sau plasaţi o comandă. Paydeal.ro nu își asumă nicio răspundere pentru comenzi eșuate sau nereușite sau pentru retururi cauzate de date incomplete.

2.5. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Utilizator in momentul primirii de catre Utilizator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

2.7. Livrarea comenzii se face intre 3 si 7 zile lucratoare de la primirea confirmarii platii.

2.8. Termenul de livrare pentru produsele APPLE este de 3 si 14 zile lucratoare, in functie de stocul disponibil. Toate produsele Apple sunt comercializate de iRequest prin Request Distribution SRL – RO30106640.

2.9. Toate colete se livreaza prin intermediul serviciului de curierat rapid.

Politica de vanzare Online

3.1. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.2 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Subcontractare

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia.

Plata

5.1. În cazul cumpărăturilor efectuate cu cardul de credit, cardul dumneavoastră va fi debitat în momentul în care vă expediem comanda.
5.2. Sunteți de acord să primiți facturile și creditele exclusiv în format electronic.

Garanția

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Cu toate acestea, omisiunea de a adresa o plângere nu are consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare și – în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale – alte cereri de reducere a prețului sau de retragere din contract și, în situația daunelor-interese, inclusiv recuperarea daunelor și rambursarea cheltuielilor dumneavoastra.

Politica de rambursare si retragerea din contract

6.1. Pentru Comenzile achitate cu card bancar, restituire se va efectua in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Utilizatorului in 14 zile calendaristice de la data primirii returului;

6.2. Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate, însă în cel mult 14 zile de la data la care am primit notificarea dumneavoastră privind retragerea din acest contract.

6.3. Aveţi obligaţia de a ne returna sau de a ne preda toate produsele fără întârzieri nejustificate, însă în cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi transmis notificarea de retragere din prezentul contract.

6.4. Returul este acceptat in termen de 14 zile de la primirea coletului.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Procedura de retur

Pentru a efectua un retur, Utilizatorul trebuie sa acceseze pagina Politica de Retur din cadrul Site-ului paydeal.ro unde se completeaza formularul electronic de retur cu nume, prenume, motiv, numar comanda si contul bancar.

Poți returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor. Există mai multe tipuri de produse care nu pot fi returnate din motive de igiena. Printre acestea se numără produsele de lenjerie intimă, costumele de baie și lenjeria de corp.

În cazul în care ai primit un produs diferit fata de cel comandat sau este defect, taxele de transport vor fi suportate de către vânzător. In acest caz va trebui sa ne trimiteti un mail la adresa [email protected] care sa contina intre 3 si 5 fotografii cu produsul defect sau diferit si o scurta descriere a problemei in maxim 3 zile de la primirea produsului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, nedeteriorat impreuna cu toate accesoriile aferente produslui, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare, sa nu prezinte urme de spalare sau purtare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai după ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de tine în formularul de retur, în cel mult 14 de zile de la primirea produselor înapoi. In acest caz taxa de retur este de 40 Euro la cursul BNR si va fi dedusa din suma de ramburs. Pentru retur gratuit, suma este restituita integral in contul dvs. de client Paydeal si poate fi folosita pentru viitoarele cumparaturi.

Returul este acceptat in termen de 14 zile de la primirea coletului dupa cum urmeaza:

Returul se va face catre depozitele noastre din Europa/Australia/Statele Unite dupa caz. Adresa de retur va fi comunicata cumparatorului printr-un email. Costul returului va fi suportat de catre cumparator si se va efectua doar cu companiile de curierat agreate de partenerii nostrii: FedEx, DHL si UPS. In caz contrar, rambursarea nu va putea fi efectuata.

Cosul meu
Favorite
Recently Viewed
Categorii